Effektiv tids- och närvarohantering för anställda
My Workforce TNA är en användarvänlig app för anställda som använder Aussie Time Sheets för tid- och närvarohantering. Denna app möjliggör för godkända anställda att registrera sin arbetstid var som helst via sina smartphones eller surfplattor. Med funktioner som möjlighet att begära ledighet och se aktuella ledighetsbalanser, samt GPS-spårning av anställdas positioner, gör appen det enkelt att hålla koll på arbetstider och scheman. Dessutom kan anställda granska och godkänna sina tidrapporter direkt i appen, vilket effektiviserar processen för både anställda och arbetsgivare.
För arbetsgivare erbjuder My Workforce TNA också flera kontrollerande funktioner. Appen kan identifiera enhetens ID för att förhindra att anställda använder varandras enheter för att registrera tid. Dessutom kan arbetsgivare skapa geo-fencing för att begränsa var anställda kan registrera sin tid, och det finns möjlighet att låsa appen så att den endast fungerar på företagets WiFi. Med dessa funktioner kan företag av alla storlekar effektivt övervaka och hantera anställdas tid och närvaro.